De-a valma…

Odă dentiştilor mei……… 4 Februarie 2009

Filed under: Amestecate — sorinborodi @ 6:57
Tags: , , , , ,

De mic am avut probleme cu dinţii / măselele.Poate de vină e ciocolata.Drept urmare,”din fragedă pediatrie” (e vorba unui fost profesor de lb.franceză) am venit in contact cu mânuitorii cleştelui şi a frezelor stomatologice.

Unul dintre primii dentişti pe care l-am vizitat era gras,albinos şi cam afemeiat.Şi-a făcut treaba pentru care m-am dus: o injecţie,10 minute de aşteptare,după care extracţia ,ce a durat câteva secunde.Îmi amintesc apoi de o doamnă care avea cabinetul la un grup şcolar.Condiţii rudimentare…dar şi-a făcut treaba şi m-a scăpat de durere.Altul avea degetele îngălbenite de nicotină şi ,cât timp am stat în cabinet,a ieşit de vreo două ori să fumeze.Dar şi el şi-a făcut meseria,nici mai bine şi nici mai rău decât ceilalţi.Altul mirosea a alcool (e drept,m-am prezentat la cabinet la o oră destul de ….înaintată).Dar treaba şi-a făcut-o…şi incă cu brio.Pe urmă,a mai fost o doamnă ce părea cam dură,cu un limbaj nu întotdeauna foarte academic.Şi-a dus şi ea la bun sfârşit treaba pentru care ma dusesem la cabinet.

Cum aş putea acum evalua calitatea muncii lor,dacă fiecare şi-a făcut treaba ? Mi-e imposibil !

De fapt,doresc să le mulţumesc acestor dentişti încă pentru ceva:ei mi-au demonstrat,pe pielea,dinţii şi măselele mele,de ce e imposibil să se facă salarizarea profesorilor în funcţie de performanţă………

 

P.S. În această scurtă evocare am vorbit numai despre dentişti,nu şi despre felceri…….character17.gif

 

One Response to “Odă dentiştilor mei………”

  1. Marcelina Popa Says:

    E bun exemplul asta. Sunt lucruri care nu pot fi ierarhizate, e suficienta clasificarea competenti/incompetenti (dentisti/felceri). In mod normal, incompetentii ar trebui exclusi din sistem. Insa, in sistemul romanesc de invatamant, nu stiu cine le-ar lua locul, fiindca oamenii capabili nu prea se inghesuie sa lucreze in invatamant.


Lasă un răspuns

