De-a valma…

Din nou Escher ! 25 Septembrie 2008

Filed under: Amestecate,Escher — sorinborodi @ 12:01
Tags: , , , , ,

Ieri seara priveam aceasta gravura („Belvedere”) a aceluiasi Escher.In aparenta,nimic special.La un moment dat,surpriza ! Va invit sa priviti penultimul nivel al constructiei.

Cum „merg” arcele (coloanele) ???   confused24.gif

Priviti si personajul din stanga jos,acela care a vrut sa confectioneze un cub.Dar iata ce i-a iesit ! Comparati cu al doilea obiect de la adresa

http://www.altastiinta.ro/pagini/figuri/imposibile/imposibile.html

Ce spun specialiștii ?

 

6 Responses to “Din nou Escher !”

  1. Animaliciul40 Says:

    Hai ca incepi sa scrii din ce in ce mai bine :Pj

  2. Mihaela Says:

    Domnule Profesor, am ajuns pe site-ul Dumneavoastra la recomandarea profesoarei de matematica a baiatului meu si am ramas muta de uimire.
    Va scriu sa va multumesc… ca existati. Am ramas pur si simplu fara cuvinte in fata efortului urias pe care-l faceti de a stringe si de a impartasi atit de multe informatii care le sint utile profesorilor si copiilor. Felicitarile mele pentru tot ce faceti! Sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va recompenseze Cel de sus pentru binele pe care il faceti atitor si atitor oameni.

    Mihaela, un parinte

  3. sorinborodi Says:

    Va multumesc pentru aprecieri.

  4. Ruscu Nicolae Says:

    L-am găsit si eu pe Escher din intammlare; in vest e destul de cunoscut pt. constructiile sale imposibile. Felicitări pt. site, eu căutam exerciţii rezolvate pt. bieţelulu meu de clasa a V-a si am găsit câte ceva la dvs.
    http://images.google.ro/images?q=escher&hl=ro&client=firefox-a&rls=org.mozilla:ro:official&hs=Yi4&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=images&ct=title
    Găsiţi si albume la http://www.librariaeminescu.ro/index.php?like=Escher&option=com_catalog&type=carte&task=topsearch.

  5. sorinborodi Says:

    Multumesc pentru aprecieri si pentru linkuri.

  6. amaratu' vesel Says:

    D-apoi,
    cu asta ma consolez si ma-nveselesc si eu:
    _Ca mai exista inca , pe pamant, oameni asemeni dumneavoastra, domnule profesor Borodi. Si spun asta fara a avea nici cel mai mic interes de-a va face temenele.

    Inca o data : FELICITARI !


Lasă un răspuns

