De-a valma…

Un fel de „Behaitul mieilor” 7 Septembrie 2008

Filed under: Amestecate — sorinborodi @ 10:17
Tags: , , ,

Aseara m-am uitat pe TV 1 la „Hannibal”.Palidă si inutilă continuare la „Tacerea mieilor”.Am vazut un Anthony Hopkins nenatural,chinuit de un scenariu scris „la norma”,cu inadvertente logice.Parca dorea sa spuna,dincolo de replici,”ce sa fac,trebuie sa joc si in mizeria asta,banii,asta e….”Jodie Foster a fost inlocuita de Julianne Moore ,careia personajul Clarice Starling i se potriveste ca nuca in perete.
Nu am nicio veleitate de critic de cinema,dar in opinia mea acest film a fost urât de-a dreptul.Scene de o cruzime gratuita,dusa la extrem,parca anume pentru a şoca privitorul.
Daca in ” Tacerea mieilor” am vazut puterea unui scenariu si a unei regii de a te conduce,pe tine,ca spectator,sa nutresti sentimente de simpatie faţă de odiosul Hannibal Lecter,in aceasta „continuare” nu am mai vazut nimic;doar o productie de duzina,cu intentia clara de a exploata (la casă !) succesul „Tacerii mieilor”.

Eee,uite,cu mine nu le-a mers …. biggrin.gif

Bau Bau,ce urat face !                Fata,cum trage  cu pistolu’     Bestia,a luat-o pe Frumoasa

http://sorinborodi.ro

 

Lasă un răspuns

