De-a valma…

Cum mai sta romanul cu venitul ? 17 August 2008

Filed under: Amestecate — sorinborodi @ 9:52
Tags: ,

Pentru a cumpara bilete la tren,Dej-Constanta,pentru familia mea–4 persoane,din care 2 copii–,dau aproape salariul meu pe o luna…..Suntem mici,mici,mici.
Se aplica undeva,la vreo scoala,prevederea aceea cu 6 calatorii gratuite ?
Oare cat va mai rataci ţara asta prin pădurea de bozii ?
Nu pot sa nu-mi amintesc ca vine „scadenţa” celor 20 de ani prezisi de Oracolul din Dămăroaia.Dar de acea plimbărică prin deşert la care Moise i-a invitat pe israelitii biblici,cu o durata de fix 40 de ani,ce sa mai zic ?.Apropo,chestia asta cred ca e simbolica si am inceput sa o inteleg ;un sociolog ne-ar spune,poate,cam cat dureaza o „generatie”,mai bine zis cat trebuie sa treaca pentru a pieri o generatie.
Asadar,20 ai lui Brucan plus 40 de la Moise fac 60.Acesta sa fie raspunsul la intrebare ?Dar mai bine sa-l ridicam la patrat ….60*60=3600.Cred ca am gasit,asta e !

ph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gifph34r.gif
etc….(până la 3600)

 

Lasă un răspuns

